Berøre

Hva om mine linjer ikke var
så generelle er ordene jeg
kaster ut i rommet midt
imellom hvor du var og
er du der ennå, kan du høre hvordan
de svever rundt der ute, prøver
banke på døren, kan de komme inn og
berøre, det var derfor
jeg slapp dem ut

5 kommentarer om “Berøre

  1. Takk til begge, og takk for sammenligning til Jens – jeg føler meg beæret! Jeg var faktisk på konsert med Melissa Horn under Olavsfestdagene da jeg var i Trondheim i sommer, det var en veldig fin opplevelse.

  2. Hei Alf Martin! Veldig hyggelig overraskelse dette med blogg – flere stykker til og med! Jeg har selv blogg, og du er velkommen til å stike innom. Skriver litt dikt jeg også. Synes dette var veldig fint. Fint bilde. Bare fine ting her egentlig 🙂

    Takk for sist! Retreat er bra for sjelen… Og kroppen. Jeg prøver å holde på den god følelsen generlt, 80-20, osv. osv. You know what I’m talking about!

    Snakkes,
    Hilsen Tarjei

  3. Hei Tarjei, så hyggelig å høre fra deg! Takk for sist, og takk for gode kommentarer 🙂 Jeg gleder meg til å ta en titt på bloggen din også. Retreat var godt for kropp og sjel, om enn intenst. Prøver å holde på «80/20» og være «aware» jeg også, men det glipper lett, kjenner jeg. Vi snakkes! Alf M

Legg igjen en kommentar

